Descrierea unei activități de învățare ca RED
Disciplina: Limba engleză
Denumirea și contextul activității de învățare: Visit the Danube Delta!, clasa a VII-a L1 intensiv
Competențele specifice vizate in principal:
3.2. Identificarea aspectelor principale din articole scurte pe teme familiare și de actualitate
4.4.Redactarea de prezentări scurte după un format standardizat în care se prezintă informații factuale
Metode: conversația, brainstorming, deducerea, lucrul în grup și individual
Modalități de evaluare: observare sistematica, feedback secvential, co-evaluare, quiz, redactare de text
Instrumente utilizate pentru a susține activitatea:
Manualul digita:l
https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20VII-a/Limba%20moderna%20engleza/UNISCANGRUPEDUCA%C8%9AIONAL/
Google Forms Quiz:
https://forms.gle/SG8pEqiLBcmjQ4js5Jamboard:
https://jamboard.google.com/d/1932WT8jDCXIQlRNo5aLI0QngvNFYAGhZgOuCHLBnWLc/edit?usp=sharingBook Creator:
https://bookcreator.com/Lectie demonstrativa:
https://www.youtube.com/watch?v=Xt9CPzZXbZ8Desfășurarea activității
1. Pre-reading activity: Elevii rezolva individual chestionarul in Google Forms – deducerea sensului unor cuvinte din context, pe baza vizionarii unui video.
https://forms.gle/SG8pEqiLBcmjQ4js52.While-reading activity: Elevii lucreaza in Jamboard, in grupuri de cate 4, pentru a decodifica tipul de text (travel advertisement) prezentat in manualul digital de clasa a VII-a intensiv, lapagina 92, pe baza indiciilor oferite de profesor:
https://jamboard.google.com/d/1HGPznE90gq5b2BkU kBZx4e735q6IKNTgmNHvLJcIR4/edit?usp=sharingLa finalul activitatii, se prezinta rezultatele, se compara si se completeaza raspunsurile.
1. Post-reading activity: Elevii realizeaza un text asemanator (travel advertisement), pe o tema la alegere (un obiectiv touristic din Romania), utilizand toate informatiile identificate in activitatea anterioara si aplicatia
https://bookcreator.com/Extinderi/deschideri spre alte discipline
Această activitate de învățare vizeaza preponderent competenta de comunicare in limba engleza, dar si pe cea de comunicare in limba materna, prin identificarea tipului de compunere si a elementelor caracteristice, pe cea de stiinte si tehnologii, prin manifestarea interesului pentru o viaţă sănătoasă şi pentru păstrarea unui mediu curat, competenta digitala, prin utilizarea diverselor aplicatii etc., realizandu-se astfel o abordare cross-curriculara, cu extinderi spre discipline din aceeasi arie curriculara (Limba romana), precum si din alte arii curriculare (Geografie, Biologie, TIC).