PROIECT DIDACTIC

Compus de: Profesor: Cioloca LigiaScoala: Unitatea școlară: Școala Gimnazială nr. 4 LugojPublicat: 16/02/2024Resursele Profesorului
PROIECT DIDACTIC

Profesor:

Cioloca Ligia

Unitatea școlară:

Școala Gimnazială nr. 4 Lugoj

Disciplina:

Consiliere si Orientare

Modulul:

Calitatea stilului de viață 

Locul desfasurarii:

Sala de clasa

Data:

16.02. 2024 

Lectie:

BULLYING/ Cyberbullying 

Clasa:

a V-a C

Competențe cheie vizate:

Comunicare în limba maternă, Competența digitală 

Competența generală:

2. Relaționarea armonioasă cu ceilalți în contexte școlare și extrașcolare 

Competența specifice:

2.2 Acordarea feedbackului pozitiv în relaționarea cu ceilalți 

Activități de învățare:

colaborare in echipă, ordonare a ideilor, completare a spatiilor libere , rebus

Obiective operaționale in plan cognitiv: 

1 – Să înțeleagă semnificația termenilor BULLYING si CYBERBULLYING 

2 – Să ordoneze ideile principale extrase din mesajul transmis de filmul vizionat;

3–Să identifice proverbe care corespund mesajului filmului;

4- Să-și exprime sentimentele trezite de vizionarea filmului 

5- Să utlizeze mijloacele existente pentru semnalarea fenomenului de Cyberbullying

Strategii didactice:

  • - Metode și procedee: Conversația, expunerea, situația problemă, invatarea prin descoperire, eseul
  • - Forme: Frontal- individual, pe grupe.
  • - Mijloace de instruire: fișe de lucru/anexe, laptop, videoproiector, acces la internet.  
  • - Metode de evaluare: observatia sistematica, aprecierea verbală. 
Înapoi