PROIECT DIDACTIC
Profesor:
Cioloca Ligia
Unitatea școlară:
Școala Gimnazială nr. 4 Lugoj
Disciplina:
Consiliere si Orientare
Modulul:
Calitatea stilului de viață
Locul desfasurarii:
Sala de clasa
Data:
16.02. 2024
Lectie:
BULLYING/ Cyberbullying
Clasa:
a V-a C
Competențe cheie vizate:
Comunicare în limba maternă, Competența digitală
Competența generală:
2. Relaționarea armonioasă cu ceilalți în contexte școlare și extrașcolare
Competența specifice:
2.2 Acordarea feedbackului pozitiv în relaționarea cu ceilalți
Activități de învățare:
colaborare in echipă, ordonare a ideilor, completare a spatiilor libere , rebus
Obiective operaționale in plan cognitiv:
1 – Să înțeleagă semnificația termenilor BULLYING si CYBERBULLYING
2 – Să ordoneze ideile principale extrase din mesajul transmis de filmul vizionat;
3–Să identifice proverbe care corespund mesajului filmului;
4- Să-și exprime sentimentele trezite de vizionarea filmului
5- Să utlizeze mijloacele existente pentru semnalarea fenomenului de Cyberbullying
Strategii didactice:
- - Metode și procedee: Conversația, expunerea, situația problemă, invatarea prin descoperire, eseul
- - Forme: Frontal- individual, pe grupe.
- - Mijloace de instruire: fișe de lucru/anexe, laptop, videoproiector, acces la internet.
- - Metode de evaluare: observatia sistematica, aprecierea verbală.