ANUNȚ DE ACHIZIȚIE – PLATFORMA DE E-LEARNING Proiect cofinanțat din PNRR ”Teach-Hub Educational”, ID_21

ANUNȚ DE ACHIZIȚIE   – PLATFORMA DE E-LEARNING Proiect cofinanțat din PNRR ”Teach-Hub Educational”, ID_21

Achizitorul: Asociația Centrul National pentru Dezvoltarea Resurselor Umane EUROSTUDY: Adresa: Str. Banului, nr. 3, sector 1,  Bucuresti: Email: 

office@teachhub.ro

: CIF: 30706050 Achiziționează în cadrul proiectului:  ”Teach-Hub Educational” Cod proiect e-PNRR: ID_21, proiect finanțat în cadrul apelului de proiecte ”Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”, finanțat prin Investiția 8. Program de formare la locul de muncă pentru personalul didactic/Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației Componenta 15 – Educație/Pilonul VI – Politici pentru noua generație din cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) aprobat prin Decizia 2021/0309 de punere în aplicare a Consiliului din 3 noiembrie 2021 de aprobare a evaluării Planului de Redresare și Reziliență al României: Servicii de dezvoltare de software de formare profesională COD CPV 72212931-4.Obiectivul proiectului este îmbunătățirea accesului și a participării cadrelor didactice din învățământul preuniversitar de stat, de la toate nivelurile (educație timpurie, primar, gimnazial, liceal, postliceal), din regiunile  de implementare la oportunități de formare ce vizează dezvoltarea competențelor de Pedagogie digitală prin participarea la un curs de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor de Pedagogie digitală furnizat în cadrul proiectului și finalizat cu certificat de absolvire. Valoarea totală eligibila a proiectului: 39.746.400,00 lei. Descriere achiziție: Servicii pentru realizarea unei platforme de e-learning interactiva si colaborativă, cu următoarele specificații minime: Persoane implicate în utilizarea platformei:

  • - administrator platforma 
  • - formator / mentor 
  • - cursant 
  • - evaluator extern 

Funcționalități principale:

Creare conturi useri și atribuire roluri; securitate acces; setare profil, inclusiv încărcare competente și dovezi; creare program și editare; creare module de instruire si detaliere / editare / înghețare etc.; încărcare materiale pentru formare si operații cu acestea; forum pentru fiecare modul, cu reply pe mesaj si editare mesaj, inclusiv ștergere mesaj; vizualizare cine si când a accesat materialele; arondare cursanți la programe si editare lista; încărcare/ștergere materiale de către mentor si cursant in spațiul privat alocat fiecărui cursant; validare competente pe fiecare cursant de către evaluatorul extern si mentor/trainer; creare de teste pentru fiecare cursant cu posibilitatea ca in test sa fie atașate imagini si clip-uri video; cursantul sa poată încarcă la teste materiale in format doc, xls, ppt, mp4, avi, txt, jpg, png;  monitorizare stadiu de progres parcurgere materiale de formare – mp4, si a testelor; salvare istoric acces platforma; FAQ pe modul; planificare termene pentru învățare si testare module; anunțuri/alerte pe cursant sau grup de cursanți; comunicare independenta mentor-cursant prin platforma; interfață cu cel puțin un modul de predare sincronă; posibilitatea de vizualizare conținut materiale in cadrul platformei; posibilitatea de a crea mai multe categorii de teste * ; API pentru baza de date

Performanțe dorite:

  • - mărime fișier încărcat (sa suporte mp4 pentru minim 4 ore înregistrate)
  • - minim 10.000 useri
  • - sesiuni sincron cu minim 2.500 useri
  • - rulare din browserele Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Google Chrome, Safari
  • - Capacitate de încărcare documente

* Interfață personalizată pentru următoarele tipuri de teste:

Pentru validarea învățării la locul de munca, cursantul trebuie sa finalizeze cu succes o baterie de teste: cunoștințe; înțelegere și utilizare limbaj de specialitate; explicare noțiuni unor persoane necalificate în domeniu; interpretare rezultate furnizate de terțe părți calificate în domeniu la nivelul de competență adecvat cursantului; aplicare cunoștințe; aptitudini; transfer cunoștințe; rezolvare probleme noi; reflecție critica si constructiva; creativitate; inovare.

Procedura de achiziție: achiziție directă

Modalitatea de prestare a serviciilor: pe bază de contract

Limba de redactare a ofertei: limba română

Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la termenul de depunere

Criteriu de atribuire: prețul cel mai scăzut

Valoarea estimată totală fără TVA: 260.000,00 lei

Termen de execuție: 45 zile de la semnarea de către ambele părți a contractului 

Plata: se va efectua prin virament bancar în termen de maxim 90 zile de la recepționarea serviciilor şi emiterea facturii.

Termen limită de depunere a ofertei: data 16.12.2024, ora 16:00

Modul de prezentare a ofertei: operatorii economici vor prezenta, următoarele documente:

  1. Declaraţie pe propria răspundere de evitare conflictului de interese (Formular 1);
  2. Declaraţie pe propria răspundere privind beneficiarul real (Formular 2);
  3. Formular ofertă: se va elabora conform modelului formularului de ofertă (Formular 4);
  4. Certificat constatator emis de ONRC – Oficiul Național al Registrului Comerțului de pe lângă tribunalul teritorial, eliberat la o dată recentă (emis în 2024) din care să reiasă numele complet, sediul și domeniul de activitate;

Depunerea ofertelor se face prin email la adresa 

office@teachhub.ro

sau la sediul de implementare a proiectului la adresa: Str. Banului, nr. 3, sector 1,  București

Informații suplimentare se pot obține prin email la adresa 

office@teachhub.ro

Înapoi