ANUNȚ DE ACHIZIȚIE – MATERIALE CONSUMABILE ȘI PAPETĂRIE Proiect cofinanțat din PNRR ”Teach-Hub Educational”, ID_21
ANUNȚ DE ACHIZIȚIE – MATERIALE CONSUMABILE ȘI PAPETĂRIE
Proiect cofinanțat din PNRR ”Teach-Hub Educational”, ID_21
Achizitorul: Asociația Centrul National pentru Dezvoltarea Resurselor Umane EUROSTUDY: Adresa: Str. Banului, nr. 3, sector 1, Bucuresti Email:
office@teachhub.roCIF: 30706050
achiziționează în cadrul proiectului: ”Teach-Hub Educational” Cod proiect e-PNRR: ID_21, proiect finanțat în cadrul apelului de proiecte ”Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”, finanțat prin Investiția 8. Program de formare la locul de muncă pentru personalul didactic/Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației/Componenta 15 – Educație/Pilonul VI – Politici pentru noua generație din cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) aprobat prin Decizia 2021/0309 de punere în aplicare a Consiliului din 3 noiembrie 2021 de aprobare a evaluării Planului de Redresare și Reziliență al României, MATERIALE CONSUMABILE ȘI PAPETĂRIE - Cod CPV 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor. Obiectivul proiectului este îmbunătățirea accesului și a participării cadrelor didactice din învățământul preuniversitar de stat, de la toate nivelurile (educație timpurie, primar, gimnazial, liceal, postliceal), din regiunile de implementare la oportunități de formare ce vizează dezvoltarea competențelor de Pedagogie digitală prin participarea la un curs de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor de Pedagogie digitală furnizat în cadrul proiectului și finalizat cu certificat de absolvire. Valoarea totală eligibila a proiectului: 39.746.400,00 lei. Procedura de achiziție:
achiziție directă
Modalitatea de prestare a serviciilor: pe bază de contract Limba de redactare a ofertei:
limba română
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la termenul de depunere . Criteriu de atribuire: prețul cel mai scăzut: Valoarea estimată totală fără TVA: 205882,35 lei: Tipul ofertei: furnizare. Termen de livrare a produselor: 30.09.2025, pe baza de comenzi succesive Plata: se va efectua prin virament bancar în termen de maxim 90 zile de la recepționarea produselor şi emiterea facturii. Termen limită de depunere a ofertei: data: 08.11.2024, ora: 16.00. Modul de prezentare a ofertei: operatorii economici vor prezenta, următoarele documente:
1.Declaraţie pe propria răspundere de evitare conflictului de interese (Formular 1); 2.Declaraţie pe proprie răspundere privind beneficiarul real (Formular 2); 3.Declarație pe propria răspundere privind respectarea principiului DNSH. 4.Formular ofertă: se va elabora conform modelului formularului de ofertă (Formular 4). 5.Certificat constatator emis de ONRC – Oficiul Național al Registrului Comerțului de pe lângă tribunalul teritorial, eliberat la o dată recentă (emis în 2024) din care să reiasă numele complet, sediul și domeniul de activitate.
Depunerea ofertelor se face prin email la adresa
office@teachhub.rosau la sediul de implementare a proiectului la adresa: Str. Banului, nr. 3, sector 1, București
Informații suplimentare se pot obține prin email la adresa
office@teachhub.ro