ANUNȚ DE ACHIZIȚIE – CAMPANIE DE INFORMARE ȘI CONȘTIENTIZARE Proiect cofinanțat din PNRR ”Teach-Hub Educational”, ID_21
ANUNȚ DE ACHIZIȚIE – CAMPANIE DE INFORMARE ȘI CONȘTIENTIZARE
Proiect cofinanțat din PNRR ”Teach-Hub Educational”, ID_21
Achizitorul: Asociația Centrul National pentru Dezvoltarea Resurselor Umane EUROSTUDY
Adresa: Str. Banului, nr. 3, sector 1, Bucuresti: Email:
office@teachhub.ro: CIF: 30706050
achiziționează în cadrul proiectului: ”Teach-Hub Educational” Cod proiect e-PNRR: ID_21, proiect finanțat în cadrul apelului de proiecte ”Pedagogie digitală pentru cadrele didactice din învățământul preuniversitar”, finanțat prin Investiția 8. Program de formare la locul de muncă pentru personalul didactic/Reforma 5. Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educației/Componenta 15 – Educație/Pilonul VI – Politici pentru noua generație din cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) aprobat prin Decizia 2021/0309 de punere în aplicare a Consiliului din 3 noiembrie 2021 de aprobare a evaluării Planului de Redresare și Reziliență al României. Campanie de informare și conștientizare a unităților de învățământ privind îmbunătățirea competențelor de pedagogie digitală a cadrelor didactice - Cod CPV 79341000-6 Servicii de publicitate.
Obiectivul proiectului este îmbunătățirea accesului și a participării cadrelor didactice din învățământul preuniversitar de stat, de la toate nivelurile (educație timpurie, primar, gimnazial, liceal, postliceal), din regiunile de implementare la oportunități de formare ce vizează dezvoltarea competențelor de Pedagogie digitală prin participarea la un curs de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor de Pedagogie digitală furnizat în cadrul proiectului și finalizat cu certificat de absolvire.
Scopul proiectului. Proiectul își propune dezvoltarea și implementarea unui program de formare continuă a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar de stat din regiunile de implementare, ce are ca obiectiv dezvoltarea competențelor digitale și de pedagogie digitală, pentru a integra eficient tehnologiile în practicile de predare, a pregăti elevii pentru era digitală și pentru a crește calitatea educației, vizând toate activitățile specifice, de la predare, evaluare, comunicarea cu părinții și până la crearea și schimbul de conținut și resurse digitale, în conformitate cu cadrul european pentru competențele digitale ale cadrelor didactice (DigCompEdu1) și cu standardele de competențe digitale recunoscute la nivel internațional (ex. ECDL, Microsoft etc.).
Beneficiile vizate la nivelul grupului-tinta. Participarea grupului țintă la activitatile din proiect va avea un impactul pozitiv pe termen scurt, mediu și lung în ceea ce privește dobândirea de competențe Pedagogie digitală a cadrelor didactice, dar și aplicarea în procesul didactic a competențelor îmbunătățite, prin asigurarea unor măsuri de mentorat pentru participanți, în vederea sprijinirii utilizării în activitatea de predare/învățare a competențelor de pedagogie digitală obținute la nivelul unităților de învățământ unde cadrele didactice își au norma de bază.
Valoarea adaugata a proiectului asupra grupului tinta: 1. Formarea profesionala în Pedagogie digitală: Beneficiilor oferite prin proiect urmare a asigurării unui pachet integrat și complex de formare profesională în domeniul Pedagosiei digitale ce contribuie la dezvoltarea lor profesională, creând astfel, premisele adaptării la evoluția sistemului de învățământ în conformitate cu cadrul european pentru competențele digitale ale cadrelor didactice (DigCompEdu1) și cu standardele de competențe digitale recunoscute la nivel internațional (ex. ECDL, Microsoft etc.). Digitalizarea are potențialul de a oferi soluții pentru multe dintre provocările cu care se confruntă sistemul de învățământ, în cazul de față prin colectarea de date privind competențele cadrelor didactice și a elevilor la nivel global și uniform, și propunerea de soluții unitare pentru îmbunătățirea performanțelor la nivelul sistemului de educație. Proiectul contribuie la informare unităților de învățământ cu privire la oportunitățile de formare profesionala, informație ce este deficitara acestora și mai ales unităților școlare din comunitățile defavorizate.
2. Elaborarea de materiale educaționale deschise
De asemenea, prin proiect se ofera posibilitatea ca GT să fie direct implicat chiar și în redefinirea tehnicilor și metodelor de predare prin sprijinirea metodologică a participanților din grupul țintă prin activități de mentorat, coaching, shadowing (formare/învățare la locul de muncă), pentru aplicarea în procesul didactic, a competențelor dezvoltate după finalizarea programului, inclusiv prin facilitarea unor comunități de învățare. Aceștia vor primi sprijin în elaborarea materialelor educaționale deschise și publicarea pe o platformă care să servească drept modele de bune practici.
3. Mentoratul
Prin implementarea masurilor, asa cum sunt ele descrise în cadrul proiectului, se asigură o interventie integrată asupra GT prin oferirea tuturor persoanelor incluse în proiect a serviciilor de mentorat pentru a-i sprijini pe aceștia în utilizarea competențelor dobândite pe percursul formării în cadrul activității de predare la clasă.
Impactul estimat asupra grupului țintă:
v Sunt informate cca. 10.000 de potențiali beneficiari privind activitățile proiectului și posibilitatea îmbunătățirii competențelor în domeniul Pedagogiei digitale;
v Sunt recrutate 10.000 persoane pentru a beneficia de formare profesională continuă în dezvoltarea competențelor digitale;
v Sunt incluși în participarea la programele de formare profesională în competențe digitale;
v Dezvoltarea competențelor de Pedagogie digitală prin participarea a 10.000 de persoane la programele de formare profesională;
v Îmbunătățirea procesului de predare prin aplicarea la clasă a competențelor de pedagogie digitală obținute;
v Aplicarea rezultatelor formării în procesul didactic (predare învățare/evaluare), așa cum aceste activități sunt derulate în fiecare unitate de învățământ unde cadrul didactic format are norma de bază;
v Crearea de resurse educaționale deschise de către profesorii participanți la formare. Acestea vor fi dezvoltate folosind modelul de referință consacrat internațional pentru obiecte de conținut care pot fi partajate și modificate ulterior (Sharable Content Object Reference model), utilizând instrumente software ce facilitează o dezvoltare corespunzătoare.
Valoarea totală eligibila a proiectului: 39.746.400,00 lei
A.2 Campanie de informare și conștientizare a cadrelor didactice privind îmbunătățirea competențelor de pedagogie digitală. Descriere achiziție: Campanie de informare și conștientizare a unităților de învățământ privind îmbunătățirea competențelor de pedagogie digitală a cadrelor didactice, cu următoarele specificații minime:
Descriere activitate:
Activitatea va consta în organizarea de evenimente ce au ca scop informarea și conștientizarea unităților de învățământ privind îmbunătățirea competențelor de pedagogie digitală a cadrelor didactice. Evenimentele vor fi organizate de către furnizor astfel, cel puțin 1 eveniment în fiecare dintre cele 8 regiuni de dezvoltare, furnizorul va elabora toate materialele publicitare necesare, acestea vor avea livrabile acordurile de asociere încheiate cu unitățile de învățământ, din cadrul cărora vor fi recrutate persoanele care constituie grupul țintă al proiectului și care vor participa la activitățile eligibile propuse prin proiect.
Prin intermediul acestor activități se urmărește informarea comunităților, comunicarea directă cu unitățile de învățământ, cunoașterea problematicii și a situației concrete, conștientizarea, participarea și implicarea. Activitățile se vor desfășura conform strategiei de comunicare aprobată de către Beneficiar.
Materialele promoționale vor asigura vizibilitatea campaniei, atât in cadrul evenimentelor locale, dar și în alte contexte de comunicare și promovare din cadrul proiectului. Furnizorul va propune Beneficiarului un pachet de materiale promoționale, care să asigure o promovare de impact, prin funcționalitatea, designul și calitatea acestora. Conceptul vizual al materialelor se va realiza în conformitate cu prevederile manualului de identitate vizuală. Conceptul propus de furnizor va include specificațiile tehnice, realizarea grafică și furnizarea bunului de tipar pentru imprimarea materialelor promoționale ale campaniei de conștientizare. Furnizorul va produce materialele promoționale aprobate de Beneficiar, în concordanță cu specificațiile tehnice agreate și la termenul stabilit împreună cu Beneficiarul.
Grupul țintă este constituit din 10.000 de cadre didactice din învățământul preuniversitar de stat de la toate nivelurile (educație timpurie, primar, gimnazial, liceal, postliceal), astfel cum sunt menționate la alin. (1) de la art. 15 din Legea învățământului preuniversitar nr. 198/2023, care vor participa la programele de formare în domeniul educației digitale integrate și al tranziției digitale în vederea utilizării tehnologiei în scop pedagogic și care vor produce materiale educaționale deschise ce vor fi publicate pe o platformă care va cuprinde o colecție de lecții multimedia care să servească drept modele de bune practici pentru fiecare arie curriculară/disciplină de studiu, pentru diferite nivele de educație.
Recrutarea cadrelor didactice, membri ai grupului țintă:
file:////Users/alina/Library/Group%20Containers/UBF8T346G9.Office/TemporaryItems/msohtmlclip/clip_image002.gifidentificarea unităților de învătământ din comunitățile identificate la nivelul regiunilor de implementare a proiectului;
file:////Users/alina/Library/Group%20Containers/UBF8T346G9.Office/TemporaryItems/msohtmlclip/clip_image002.gifîncheiere acordurilor de asociere cu unitățile de învătământ din localitățile de implementare a proiectului și a comunităților sărace sau foarte sărace identificate;
Procedura de achiziție: achiziție directă. Modalitatea de prestare a serviciilor: pe bază de contract. Limba de redactare a ofertei: limba română. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la termenul de depunere. Criteriu de atribuire: prețul cel mai scăzut
Valoarea estimată totală fără TVA: 208067,23 lei
Termen de execuție: Serviciile vor fi prestate conform calendarului in termen de 12 luni de la semnarea de către ambele părți a contractului
Plata: se va efectua prin virament bancar în termen de maxim 90 zile de la recepționarea serviciilor şi emiterea facturii. Termen limită de depunere a ofertei: data: 01.11.2024, ora: 16.00
Modul de prezentare a ofertei: operatorii economici vor prezenta, următoarele documente:
- Declaraţie pe propria răspundere de evitare conflictului de interese (Formular 1);
- Declaraţie pe propria răspundere privind beneficiarul real (Formular 2);
- Formular ofertă: se va elabora conform modelului formularului de ofertă (Formular 4);
- Certificat constatator emis de ONRC – Oficiul Național al Registrului Comerțului de pe lângă tribunalul teritorial, eliberat la o dată recentă (emis în 2024) din care să reiasă numele complet, sediul și domeniul de activitate;
- Ofertantul va include, în cadrul propunerii tehnice, abordarea strategică pe baza căreia se va dezvolta campania de conștientizare și care va detalia metodologia de lucru. Abordarea ofertată va cuprinde punctele cheie din următoarele secțiuni: abordarea întregii campanii, design-ul evenimentelor locale, mesajele cheie ale campaniei, planul de acțiune. Lipsa acestor elemente din cadrul propunerii tehnice, va atrage după sine descalificarea ofertantului.
Depunerea ofertelor se face prin email la adresa
office@teachhub.rosau la sediul de implementare a proiectului la adresa: Str. Banului, nr. 3, sector 1, București
Informații suplimentare se pot obține prin email la adresa
office@teachhub.ro